tisdag 14 maj 2013

Close up

Halloj,
Hoppas att ni har haft en bra dag.
Visst är det väl härligt nu denna tiden på året då all växtlighet fullkomligen exploderar.
Det är knappt så man hinner med allt som ska göras i trädgården,
 rosorna har jag iallafall beskurit idag.
 
Nedan ser ni spaljéerna vid poolen som är gjorda av armeringsjärn på lite närmre håll,
 snyggt även innan de är täckta av växtlighet tycker jag.
 
 
Sen en liten närmare titt på klematisen jag planterat, Summer Snow, som ska vara en kraftig växande sort som ska översållas med massor av vita blommor...
 
 
Alltid spännande med lite nya växter i trädgården.
 
Nu ska jag kika vidare på Eurovision och imorgon ser jag fram emot inspirationskväll på ett ställe som jag har velat åka till länge nu nämligen Ting Ute o Inne.
 
Ha en fortsatt bra kväll.
Kram,
Cecilia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar